درباره وبلاگ

سلام دوستان من اسمم فاطمه است متولد تهران تصمیم گرفتم این وبلاگ رو درست کنم و تموم خاطراتم رو توش بنویسم و اگر قسمت شد تقدیم به بهترینم بکنم *کسی که ازش مینویسم نمیدونه من این وبلاگ رو درست کردم*(اسمش محمد و 18 ساله) *خوشحال میشم اگه تجربه های شمارو در رابطه با خاطراتم بدونم پس لطفا بدون نظر از وبلاگ خارج نشین* به وبلاگ دیگر من نیز سر بزنید اگر دوست داشتید تشکـــــــــــر: http://bahareerfan.blogfa.com/
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات من و آدرس fatememohammad.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


برای ورود به چت روم کلیک کنید

>
ღ♥ღخاطرات منღ♥ღ
دو شنبه 9 خرداد 1398برچسب:, :: 12:34 ::  نويسنده : fatemeh        

سلام به همه ی دوستان گلم به وبلاگ من خوش امدید!



نظرات شما عزیزان:

elena
ساعت15:22---14 تير 1390
سلاممممممممممم نوبتی هم باشه نوبته نظر دادن منه اجی وبلاگت محشره من عشق کردم اومدم بازدید اجی جون واقعا عالیه ممنون از سلیقه عالیت گلمممممممممممم

اكسيژن
ساعت3:38---2 تير 1390
وبلاگت خيلي قشنگه عزيزم
اميدوارم هميشه موفق باشي و عاشق


Tedi
ساعت2:19---2 تير 1390
slm blog khoshkelli dari mobarakeh

man bekhatere jayzash nazar dadam


حباب
ساعت20:10---1 تير 1390
سلامممم عزیزم خیلی خیلی وبلاگت خوشگل شده عزیزم. موفق باشی گل من

khat khati
ساعت20:08---1 تير 1390
وبلاگ قشنگی داری آبجی جونم به وبلاگ داداشی منم سر بزن خوشحال میشه بری و نظر بذاری

امیر
ساعت17:13---1 تير 1390
سلام وبلاگ خوبی داری به ما هم سری بزن جدید ترین ها متفاوت ترین ها
بیایید تو وبلاگ ما حالشو ببرید http://www.newjadid.loxblog.com


مریم 27
ساعت13:55---29 خرداد 1390
سلام آبجی خوشکلم فدا فدا داری
وبلاگت چقدر شاده آدم روحیه میگیره
ایولااااااااا
بوسسسسسسسسسس


سعید
ساعت0:56---29 خرداد 1390
افرین فاطمه خانم گل- وبلاگ خیلی قشنگی داری - امیدوارم تو زندگیت موفق باشی

بهزاد
ساعت16:44---21 خرداد 1390
سلام خوبی شما وبلاک بسیار خوبی داری خسته نباشی من ادرس شما را در چت آریا گرفتم وفورا امدم خلی خوبه من هم یه وبلاک دارم مقاله تحقیق پایان نامه و پروژه و غیره .. خوشحال می شم یه سری هم به ما بزنی

محمد سهیل
ساعت2:15---19 خرداد 1390
خیلی عالی بود آجی فاطمه
امیدوارم که موفق باشی
راستی امشب شب آرزوهاست انشاالله به هرچی که دوست داری برسی


وحید
ساعت23:45---12 خرداد 1390
سلام خوبی منم شمارو لینک کردم و براتون دعا میکنم که به اقا محمد برسین در ضمن شما هم برا من دعا کنین که به اونی که به عشقش این وبو ساختم برسم اول اسمشو هم که میبینی هستF تموم دنیا رو بدن بهم با یه تار از موهاش عوض نمیکنم خلاصه برا منم دعا کنین

e30
ساعت20:31---9 خرداد 1390
سلام ابجی جونی
وبلاگ خوشملی دالی بهت تبریک میگم موفق باشید بای


vahid
ساعت15:53---9 خرداد 1390
سلام فاطمه جان ، تبریک میگم و امیدوارم که هر چه زودتر به عشقت آقا محمد برسی ، خیلی خوشحال میشم که به وب منم سر بزنی و نظرتا بذاری ، منتظرتم بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: