درباره وبلاگ

سلام دوستان من اسمم فاطمه است متولد تهران تصمیم گرفتم این وبلاگ رو درست کنم و تموم خاطراتم رو توش بنویسم و اگر قسمت شد تقدیم به بهترینم بکنم *کسی که ازش مینویسم نمیدونه من این وبلاگ رو درست کردم*(اسمش محمد و 18 ساله) *خوشحال میشم اگه تجربه های شمارو در رابطه با خاطراتم بدونم پس لطفا بدون نظر از وبلاگ خارج نشین* به وبلاگ دیگر من نیز سر بزنید اگر دوست داشتید تشکـــــــــــر: http://bahareerfan.blogfa.com/
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات من و آدرس fatememohammad.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


برای ورود به چت روم کلیک کنید

>
ღ♥ღخاطرات منღ♥ღ
دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : fatemeh        

برای دیدن تصویر به ادامه مطلب مراجعه کنید سپس به مدت 30 ثانیه به چهار نقطه وسط نگاه کنید حال به یک دیوار بزرگ سفید نگاه کنید و تند تند پلک بزنید چه میبینید؟

خیلی جالبه!

نظر یادتون نره!!!!!

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
این مطلب مخصوص اعضا میباشد خوشحال میشوم اگه تو هم اعضای وبم بشی! پس ثبت نام کن!

نظرات شما عزیزان:

دميرچي
ساعت9:43---15 تير 1390
خيلي خوبه اما خاطراتتو بهتر بنويس يه كمي هم سنگين باش

بهاره
ساعت8:52---19 خرداد 1390
جداً چه خوبه که با همسرتون این همه تفاهم دارید واقعاً به شما تبریک میگم امیدوارم سالیان سال عشقتون پابرجاباشه بگو برای رسیدن به تو نگاه کنم - رسیده وقت که من پا به کفش راه کنم - تو امتداد تمام نظاره های منی - نه اینکه از سر عادت تورا نگاه کنم - قبول میکنم که از من قشنگتر شده ای - ولذتیست برایم که نگاه ماه کنم - چه میشود که دلم را به آبها بزنم - و مثل آدم و هوا کمی گناه کنم - چه اشتباه قشنگیست که عاشق تو شدم - خدا کند که همیشه من گناه کنم (از زبان همسرتون برای شما)میخواستم برام توضیح بدین برای ساخت وب سایت به زبان ساده ممنون میشم

hamid عزیز دل ها
ساعت20:36---9 خرداد 1390
خیلی عالی بود

hamid
ساعت20:34---9 خرداد 1390
خیلی عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: